Home
Обласний семінар-практикум з інклюзивної освіти в мистецьких школах

Обласний семінар-практикум з інклюзивної освіти в мистецьких школах

Впровадження інклюзивного навчання в мистецьких школах, створення там дружнього освітнього простору, виявлення та усунунення конкретних перешкод, які стають на заваді втіленню задумів – ось, що взяв собі за мету наш заклад КЗ “Рівненський обласний центр народної творчості” РОР . Ми прикладемо максимум зусиль, аби інклюзія в мистецькій освіті була надякісною і доступною для всіх людей та діток, які відчувають потребу у “лікуванні та реабілітації” мистецтвом. Для того і проводитимемо наші семінари-практикуми з інклюзивної освіти у мистецьких школах.

“Інклюзія в мистецькій освіті дуже важлива і потрібна задля самореалізації дітей з інвалідністю. Саме вона дозволяє виявити свій талант, розвинути творчі здібності та відчути себе частиною колективу. Через мистецтво вони можуть виразити себе, знайти своє покликання та розвинути важливі навички. Інклюзивна мистецька освіта створює можливості для всіх дітей незалежно від їхніх особливостей. Я дуже щаслива, що Центр творчості взявся за цю благородну справу – промоцію інклюзії в мистецькій освіті. У нас унікальна нація, талановиті і старанні люди, і ми не маємо права втратити ту можливість – показати світу наших неймовірних дітей, таких як Богуславка” – розпочала семінар-практикум начальниця Управління культури і туризму Рівненської ОДА Любов Романюк.

“Скажу щиро: чуйність і любов – неоціненні і важливі у цій справі. Інклюзія в мистецькій освіті – це про красу, про Україну, про любов до українського мистецтва. Інклюзія в мистецьких закладах має бути доступною та безбар’єрною для всіх, хто цього потребує”, – наголошує директорка КЗ “Рівненський обласний центр народної творчості” РОР Ірина Рачковська.

У кожної дитини свій особливий дар, величезний потенціал, неймовірна жага і сила бути почутими і потрібними. Вони хочуть віднайти себе і для цього потрібно зовсім небагато – допомогти для них, направити у правильне русло – підказати і бути для них другом.

Так, викладачі і стають тими друзями-провідниками, які працюють з дітками і вони справді заслуговують на велику подяку. Вони вкладають багато зусиль у створення сприятливого середовища для розвитку кожної дитини, знаходять індивідуальний підхід, розуміють потреби та можливості кожного учня. Їхні терплячість, відданість та професіоналізм допомагають дітям досягати успіхів і розвиватися на повну. Це справжнє покликання…

Із люблячими людьми, можна гори вернути. Неймовірні результати…ну просто здавалося, що це неможливо і вже немає надії, опускаються руки – але терплячість сила волі і дитяча впертість і щира посмішка роблять чудеса! Колосальні результати своїх підопічних Володі та Сергійка продемонстрували педагоги Клеванської спеціальної школи № 1. Методики навчання діток з інвалідністю специфічні, цьому треба вчитися, вдосконалювати свої навички та знання. І вчителям це вдається. Вони не злякалися труднощів, а долалили їх….

…Вони величезні подвижники і захоплюють своєю працею та результатами, дивлячись на цих людей – немає і крихти сумнівів, що це щиро і з великою Любов’ю.

Мистецтво лікує душі… це справжнє рятувальне коло, це терапія, це повітря, це їхня стихія…

Долайте перешкоди, не соромтеся звертатися за допомогою, Ваші діти прекрасні, сильні… Вони дивують і надихають.

Дякуємо нинішнім спікерам, доповідачам, за вашу титанічну працю і шалену любов до своєї праці-покликання. Подяка всім присутнім, що розділили цей день із нами.

Щиро вдячні господарям чудового закладу Дубенська школа мистецтв, за сприяння у проведенні нашого семінару.

Дякуємо діткам за таланти та натхнення, яке вони приносять через своє мистецтво.

А батьки – виявляють неймовірну силу, любов та відданість до своїх коханих діток. Дякуємо.

Leave a Comment